·480 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2024 23:35 Tam olarak ortalama bir kitaptı. Cidden ben de sahneleri, yerleri, Maya’yı, Fetih’i falan aklimda canlandıramadım. Betimleme konusunda eksik. Ve Doruk isminden de karakterinden de tiksindim. Her dakika Doruk, ona olan aşkı o kadarrrrrrr sıktı ki kitabın %90ı bununla dolu. Şu anda bile kitabı anlatabilmek için Doruk’tan başka bişey diyemiyorum. Doğru düzgün olay yok. Doruk aşkını sayfalarca yazmaktan başka. Sonlara doğru zorla okudum ikinci kitaba geçmek için. Seri ilerledikçe güzelleşeceğine inanıyorum yorumlarda da öyle gördüm. Umarım Doruk’tan bu kadar bahsedilmiyordur artık midem bulandı. Fetih’i görmek istiyorum daha çok. Sondaki olay yüzünden de hemen 2.sine başlıyorummm.