#k:195964u oxuyarkən yanına oxumaq üçün başqa kitablar alıram ki, oxuma həvəsim düşməsin, həm daha çox kitab oxuyum, amma yanına aldığım kitabları oxuyuram, bu kitab kənarda qalır 🤦🥲 Söz oxuyacam bu dəfə səni Oblomov
HypatiA... çook teşekkür ederim 🤗 yani olabilir, ben karakterlere çok bağlanmıştım, arada kavga ediyordum onlarla, sizde de öyle olabilir, hem uzandıkça uzanıyorduda ne zaman bitireceğim deyip duruyordum 😅 en azından kalın kitaplar listesinden birine tık atıldı, öyle düşünebiliriz 🤭 sizede bol şanslar o zaman 🌷🙃💖