Serinin ilk iki kitabı ve Hava Uyanıyor Serisine kıyasla yazarın yazdığı en iyi kitabı olduğunu düşünüyorum. Diğerleri kadar basit kaçmamakla birlikte güzel detaylar ve ters köşeler bulunuyordu.
Tek sıkıntı bana kalırsa Vampir Lordunun fazla pasif kalmasıydı.
Bunun haricinde tek kitap olarak okunabilecek, çerezlik güzel bir fantastik. (Serinin diğer kitaplarından bağımsız okunabilir ama evreni anlamakta zorlanırsınız.)
Son olarak kapakta 30 yaşında gözüken kadın karakterimizin 19 yaşında olması sinir bozucu bir detay.
Şimdiden keyifle okumanızı dilerim. Vampir Lordu ile DüelloElise Kova