Puan vermedi·288 syf.··
2024 42. kitabı
Ne çok güzel ne çok kötüydü.Yazımı biraz acemiceydi ve ha bire kanka kanka demeleri bana itici geldi.Kitabın sonu ise aşırı yetersizdi.Sanki yazar yazmaktan sıkılıp bitirmek istemiş gibiydi.Ama okurken keyif aldığım yerler oldu.Bence çok büyük bir beklentiyle okumayın.
Yeni OkulEbru Bolat · Epsilon Yayınevi · 2020137 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.