Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2024 17:39 Kitap inanılmaz sürükleyici gitti. Sonu beklemediğim gibiydi. Ama kitapla ilgili o kadar çok yorum okudum ki. İşte ters köşe yaptı falan diye okurken bi yerlerde terslik olmasını bekleyerek okuduğum için sanırım herkes kadar aaaa diyemedim. Kitap hakkında hiç bir yorum okumadan okumuş olmayı dilerdim. O zaman gerçekten ohaaa olabilirdim. Ama kitabı beğendim. Sadece bu kitap bana kitaplar hakkında yorum takip etmemem gerektiğini öğretti beklentimi çooook yüksek tuttuğum için bitirince okur doyumuna erişemedim :( şimdi ikinci kitaba başladım. Ve beklentim düştü. Kurgu diğeriyle aynı mı merak ediyorum. Aynı diyor içimden bir ses. İnşallah bu sefer şaşırırım. Ama kitap okunabilir mi evet okunabilir. Abartıldığı kadar var mı hayır yok. Beklentinizi düşük tutun daha fazla şaşırın tek diyebilceğim bu