Bu kitabı okurken ağlamıştım. Genç bir kadının yaşadıkları, oğlundan koparılışı ve sevdiği adamı yitirişi. Fakirliğinin verdiği ezikliği tüm hayatında yaşayışı ve arkasından kurulan kumpaslarla mücadele bile edememesi. Çok etkileyici ve çok üzücü bir kitap.