·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2024 23:32 Ben kitabı çok keyifle okudum aslında yorum yapmak gibi bir düşüncem yoktu zaten çok yorumlayan biri değilim... birileri hissediyor,düşünüyor ve düşündüklerini hayata geçiriyor,sonunda bir fikirden yola çıkarak kitap olarak elimize ulaşıyor bu yüzden düşünen,üreten ve hayata geçiren herkese 10 yildiz vermek istiyorum ️