Kitap bana başta her ne kadar "Acaba gerçek mi?" dedirtse dahi sonda Gulyabani denen şeyin aslında ardında açgözlü insanların yattığını öğreniyoruz. Türk korku edebiyatında çok kıymetli ve ders niyeliğinde bir eser olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle önerimdir.