Yalnızlığı dibine kadar hissettiren kitap
5/10
·152 syf.··
2024 20. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2024 12:22
Dikkatli okursanız yazarın yalnız olduğunu anlayabilirsiniz. Bir durumu sık sık yineleyince insanda bıraktığı etki de azalıyor. Evet, bazı kısımlarda yazara çok üzüldüm,kitapta çok sevdiğim alıntılar oldu ama bir yerden sonra sıkıyor insanı. Yazar, kendini anlatmaktan çok afilli cümleler yazmak için bu kitabı yazmış sanırım. Bu konuda başarılı da. Hakkını yememek lazım. Yalnızlık, zor bir imtihan bence. İnsan tabi ki bazen yalnız kalmak istiyor, insanlardan uzaklaşmak istiyor ama yıllarca yalnız yaşamak bence kimsenin isteyeceği bir şey değil. Tesellisi de kolay değil. Yazar,kendini avutmuş baya ama o da yalnızlığın iyi bir şey olmadığının farkında.. İncelemeyi yazarken aklıma Nil Burak'ın "Yalnızım Ben" şarkısı geldi. Çok güzel bir şarkı. Linki şuraya bırakıyorum. İyi dinlemeler :)) youtu.be/aEH8Hp_mhWU?si=...
Tek Yalnız Ben DeğilimJean-Louis Fournier · Yapı Kredi Yayınları · 20258,1bin okunma
·
95 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.