7/10
·424 syf.··
2024 69. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2024 18:00
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Konusunu beğendiğim akıcılığı iyi olan bir kitaptı. Yazar abartı betimlemeler ile bizi sıkmamış. Toplumsal olarak da güzel yerlere vurgu yapmış. Boş zamanlarda okunacak , çıtır çerez bir kitap bence. Ayrıca sonu merak uyandırıcı bir şekilde bittiği için ikinci kitabı da alıp okurum kesinlikle. Fakat beğenmediğim kısımlarda vardı. Mesela karakterlerin arasında geçen diyaloglar bana çok çocukça geldi. Belli bir şeyler yaşayarak, sorumluluklar altında büyüdükleri için daha olgun karakterler bekliyordum. Ama bu kısımları göz ardı edersek hikaye güzeldi. Kendini okutan bir kitap yazmış yazar.
Buz KrallığıSena Nur Işık · İndigo Kitap · 2024370 okunma
·
451 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.