Puan vermedi·50 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2024 18:45 Oblomov mu desem yoksa mrplume mi pasif direnişi anlatan tadı damakta bırakan bir roman ama okuduktan sonra ben ne okudum lan diyorsunuz Kendi kendinize bir sonuç çıkartmayabilirsiniz bu kitaptan yolun sonu değil yürüdüğünüzün yollarının manzaraso hoş gekecek bu kitapta okuyun bu kesinlikle sizin için yeni bir deneyim olacaktır çünkü böyle yazanlara çok fazla rastlamadım