5/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2017 20. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2017 20:13
Bu kitabı kaç kez elime aldım ve kaç kez tekrar okumak istedim bilemiyorum.İsmi kitaba gerçekten çok yakışmış.Başından sonuna kadar bunaltıyı her zerrenizde hissediyorsunuz.Konusu itibariyle pek iç açıcı da değil ama kadınların nasıl istismar edildiği korkutulup susturulduğunu anlatması açısından farkındalık yaratmış.İçimdeki feminizm çoğu yerde harekete geçti.Birine tavsiye etmek istemiyorum.Hele zaten bunalım içinde olanlar eline bile almasın derim.Can sıkıcı..Bu benim ilk incelemem bu arada okuyanlara teşekkür ederim
BunaltıBurak Parmaksız · Doğan Kitap · 2017336 okunma
··
370 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Galiba bir ben ışığı göremedim bu kitapta
Moriliçe
Gönderi Sahibi
Kitabın kahramanıyla aynı cinsiyetten değilsiniz.Belki de bundandır.Cinsiyet ayrımı yapmak istemem ama bu durum doğal bunu yadsıyamam :) Ben okurken her zamanki gibi kendimi kahramanın yerine koydum.