… belirsizlik tüm işkencelerin en kötüsü.
Sayfa 144·Kitabı okudu
··1 alıntı·
1.135 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Eğer tehlike ve tehdit içermiyorsa, sadece beklememiz söz konusu ise o kadar da kötü değil bence belirsizlik… Bekleriz n’olacak… Beklemeden beklersek de üzerimizde işkenceyi az duyarız… Diye düşündüm, düşünüyorum.
Hayatım boyunca nefret ettiğim tek şey olabilir. Bir bu, iki arada kalma
Peripeteia
Gönderi Sahibi
Mustafa bardakçi insanı en çok yoran şey belirsizliğin gölgesinde bekleyiş