Puan vermedi·246 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2024 22:36 Biz ile Kara Dörtleme'yi tamamlamış oldum. Yani diğerlerini okuyalı epey olmuştu da buna anca fırsat yarattım ve açıkçası okuması zor oldu benim için. Kitabın dili ağır geldi, karakterlerin konuşma ve iletişim şekilleri... Yani açık değil kesinlikle ve anlamayı zorlaştıran bir yapısı var. Kesik kesik cümleler, anlatımlar... Kitabın dilinden ötürü içim daraldı çoğunlukla, distopya olarak hala içimi en çok sıkansa 1984.