Ömrümde okuduğuma hiç pişman olmayacağım ve keşke daha önce okusaymışım diye kendime defalarca kızdığım, sövdüğüm bir şaheser.. Bir şair'in intihara giden öyküsünün, insanlığa küsmesinin, cezaevinde işkenceler görmesinin yansımasını dizelerde hissediyorsunuz...
Öyle bir işledi ki yüreğime bazı satırlar, o karanlık dönemlerin ne kadar çok günahsız cana mal olduğunu daha derinden hissettim ve bir şair nasıl kendisinin katili olur gördüm...
Biri Yitik İki ÜlkeSoysal Ekinci