Puan vermedi·533 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2024 03:28 "Çünkü burada her şey var!...Her şey var."
Kitabı bitirmem oldukça uzun sürdü çünkü gerçekten daha önce hiç okumadığım tarzda bir kitapta. Her şey çok içseldi ve karakterlerin iç dünyası inanılmaz farklıydı. Kayra insan olduğunu bile kabullenemeyen ve korkularla dolu birisiydi. Tek istediği her şeyden her düşünceden kaçmaktı. Kinyas ise insan olduğunu bilse bile nasıl yaşayacağını bilemeyen, ömrü boyunca mutsuz ve yalnız olacağına inanıyordu. Ama bu hikaye ikisi içinde ödül niteliğindeydi. Kayra kayra oldu ve kinyas da kendisi oldu...