Kitabı okumaya başladığım andan itibaren akıntıya kapılmış gibi bir hisle kitaba devam ettim. Sürekli kitabın konusunu ve anlattığı derdi anlamaya çalışırken kendimi kitabın yarısına gelmiş halde buldum. Sonra zihnimde metaforik anlatımları tam olarak sindiremediğini düşünüp belirli bir kısmı tekrar okudum ve bu kez farkında olarak ilerlemeyi başardım. Romanın anlattığı hikaye ve son ilgi çekiciydi ama beni bundan daha çok soyut kavramları birbirine ve duygulara bağlayış şekli etkiledi. Kitapta bazı cümleler her okuyana farklı anlam veya duygu hissettirmek için tasarlanmıştı ve bu cümleleri tekrar okuma girdabına düşerseniz az önceki sizden de farklı anlayacak olmanız muhtemel.