Yaniiii bildiğimiz bir hikayenin, yine bildiğimiz bir versiyonunun, araya rahatsız edici seviyede smut serpiştirilmişinin, yine bildiğimiz bir sonuna sahip halini milyonuncu kez daha tekrardan okumak isterseniz buyrun ben yandım siz de yanın.:)
Aslında Luke un baya gideri vardı da işte olayı aşna fişneye indirgedikleri için o karakter karakterliğine inemedik. Okurken Yellowstone dizisini anımsadım, o dizide ne saçma bi yöne doğru giderkene nasılda arafta kaldı öyle ya neyse.:)
Velhasılı kitaptan nefret etmedim ama sevmedim de, ne yazık ki benim için vakit kaybı oldu.