Puan vermedi·536 syf.··
2024 79. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2024 21:44
Yitik zamanın izinde... İlk defa bir kitabı daha okurken tekrar okumayı düşündüm 2. okuyuşum olduğu halde.Bu kadar derin bir anlatım,beni içine çeken olay örgüsü,yoğun duygular yaşatan cümleler, Nazan Bekiroğlunun tertemiz anlatımı.Ne söylesem yetersiz kalır sanırım. Kitabı anlatmaya kelimelerim yetmiyor.Settarhan ve Zehra'nın çetrefilli yollardan en sonunda birleşen yaşamı.Birbirlerine doğru durmadan akan benliklerinden habersiz kendi ateşlerinde kavrulup yanmaları... En sonunda birbirlerinde huzur buldukları ve bu duyguların her zerresine beni de dahil ettikleri harika bir kitap.Tam olarak hayatı ve gerçek yaşamı anlatan,gerçekmiş gibi yaşattıran, hissettiren bir kitap.Bittiğine çok üzldüğüm ama aslında hiç bitmeyeceğini benimle hep var olacağını bildiğim bir kitap. Okuduktan sonra asla aynı kişi olamayacağım ve önermeye bile kıyamayacağım bir kitap.Biricik kitabım olarak kalacak. Okumaya başlayacak herkesi şimdiden çok kıskanarak:) bitiriyorum sözlerimi.Keyifli okumalar:)
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.