Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 25 Mart 2019 00:00 Anlatmak istediğini yaşatan bir kitap ya da yaşatmak istediğini anlatan mı denir bilemedim. Özellikle de hayatın bazı yönlerinden kendinizi sefil ve aç hissediyorsanız hafızanıza kazınacaktır.
Lisedeyken grup kitabımız yapmıştık bunu o nedenle de yeri ayrı olabilir. Çok dalga geçmiştik o zamanlar uzuuun açlık betimlemeleriyle ama hepimize almamız gerekeni verdiğinin farkında da olarak. Lisedeki grubumuz da dağıldı şimdi öyle işte