Kitap polisiye bir roman Tarlabaşın da bir cinayet işleniyor ve cinayet incelendikce daha da ilginç bir hâl alıyor kumar mafyası,arazi rantları,fuhuş ticareti,sokak çocukları,gezi olayları, tehcir zamanı Ermenilerden kalan evlerden bahsediyor çekilen acılar vs yalnız burda pekde hoşuma gitmeyen bir şey var aynı yazım Zülfü Livaneli kitaplarında da var Türkiye'den giden Ermeni halkina karşı sanki böyle katliam yapılmış gibi havalar yazılmış ermeniler Rumlar melek gibi de Türkler böyle sanki acımasız algısı yaratılmış eğer bilinçli yapılıyorsa hiç hoş değil kimse durduk yere Rumları ve Ermenileri öldürmedi karşılıklı katliamlar oldu wrmeni ve Rumlar tarafından öldürülen Türk halkı da romanlar da islenmiyor bu durum can sıkıyor neyse kitapda kendini de bir karakter haline getirmiş orda sinir bozucu bir yazar karakteri olarak eklemiş roman konusu itibari ile güzel cinayeti sonunda kimin işlediği de ayrı bir gizem güzeldi... Beyoğlu'nun En Güzel Abisi