Kitabı okumadan önce yazarın notlarını ve hayatını iyice araştırmanızı şiddetle tavsiye ederim. Nelerden bahsettiğini ve yazarken yaşadığı her şeyi çok daha net anlıyorsunuz. Beğenmeme ihtimaliniz var ancak bazı şiirlerinde kesinlikle siz de kendinizi bulacaksınız :)