Kitap çok güzel. Bir çocuğun saf dünyasında neler döndüğünü ondan öğrenin. Kaç defa okumama rağmen tekrar tekrar okuyabileceğim en tatlı kitaplardan biri. Okumak isteyen herkes acıklı bir kitap olduğunu bilsin lütfen ama bir o kadar da etkileyici. Şimdiden iyi okumalar size