·944 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2024 09:57 Özlemişimmm.. evet bu evreni deli gibi özlemişim okuduğum her satırda bunu fark ettim.
Kitaba ilk başladığımda çok korktum çünkü ilk sayfalar da çok gereksiz detay vardı ve inanılmaz yavaş ilerledi tum seri böyle mi olacak dördüncü kanattan sonra beklentileri karşılayamayacak mı diye çok korkmuştum ama neyse ki haksız çıktım. Ilk bölümdeki geçiş bölümlerine sabrettikten sonra sizi muhteşem bir gizem macera bekliyor. Ve kitabi elinizden birakamıyorsunuz. Şimdiden bu evreni özledim ve üçünü kitap için gün saymaya başladım bile :''