Güzel bir kitap. Anlatımı betimlemesi ve diyaloglar gayet iyi ama ilk üçlemeye nazaran konu bakımından biraz yavan kalmış diyebilirim. Daha doğrusu ilk üç kitap biraz daha Cozmer evreninin felsefesine yönelikti. Bu kitap ise biraz daha olay akışı üzerine odaklı. Sissoylu - Kanun Alaşımı iyi bir yazarın kitabı.