Öncelikle karanlık bir kitap ve aktarım tarzı bakımından fazla gerçekçi buldum. Kapalı ve yağmurlu bir havada kahve eşliğinde olunacak türden… kitabın kendine ait bir felsefesi var diyebilirim. baş karakterin yaşadıkları, hayata dair yorumları ve düşünceleri fazlaca detaylı aktarılmış. okurken insan kendinden de bir şeyler buluyor.