Yer Fransa Strasbourg .. Ruhban sınıfının, bozuk devlet yönetiminin sebep olduğu açlık ve sefalet yılları. Bu açlık öyle bir noktada ki insanlar fareleri hatta çocuklarını yiyecek durumdalar. Enneline , yeni doğmuş çocuğunu yemektense bir nehire bırakmayı tercih ediyor. İşte tüm olay bundan sonra başlıyor aslında. Enneline'nın zihninde bir ritim, başlıyor dans etmeye . Ediyor , ediyor ve durduramıyor hatta halkın çoğu da eşlik ediyor ona. Tuvaletlerini oldukları yere yapacak, ayakları parçalanacak hale gelene kadar dans etmeye devam ediyorlar. Doktorlar, hükümet, din adamları çare bulamıyor üstüne bir de Ya Türkler saldırırsa korkusu var ki bu kısımlar beni güldürdü yazarın daha once İntihar Dükkanı kitabını okumustum ve çok sevmiştim. Bunu da aynı şekilde çok beğendim. Yazarın toplumsal sorunlara çok güzel bir yaklaşımı var, tavsiyedir , keyifli okumalar