Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
· Harry Potter serisinin sonuna gelmek, ki son üç aydır bu kitaplarla yatıp kalkıyorum, biraz üzse de sonunda maceranın tamamlanması içimi rahatlattı. Bu kitapta diğerleri kadar heyecanlanmamış olsamda güzel bir kitaptı. Harry Potter'ın yetişkin halinden vs. bahsetmektedir. Bu kitapta da diğer kitaplarda olduğu gibi sevgi ve arkadaşlık üzerinde durulmaktadır. Seriyi bitirdikten sonra okunmasını tavsiye ederim. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar.