Kitap bir büyükannenin torununa yazdığı mektuplardan oluşuyor. Söylediği bir yalanla parçalanan 3 hayatın etrafında yaşlı bir kadının bir ömür boyunca düşündüklerini, hissettiklerini okumak çok keyifliydi. Gerçek bir yaşam öyküsü okuyor gibi hissettim. Altını çizdiğim ve üzerine düşündüğüm çok fazla yer oldu kitapta.Yüreğinin götürdüğü yere nasıl gideceğini düşünenlerin okumasını tavsiye ederim.