·109 syf.····Okunma: 02 Eylül 2024 02:58 İlk defa okuduğum bi konseptti, hoşuma gitti ama Franz Kafka’nın sözlerinin yarısı hoşuma gitmiştir yarısı gitmemiştir. Kötü diyemem ama mükemmel de diyemem. Sözlere göre yorumlayacak olursam bu şekilde ama adamın düşünce tarzı, zekası vesaire mükemmeldi, sözlerden belli oluyor ve sadece bunun için bile okunabilir.