10/10
·312 syf.··
2024 34. kitabı
~ mafya romantizm ~ önce erkek karakter aşık ~ huysuz & günışığı ~ anlaşmalı evlilikk ~ zorunlu yakınlık ♡ KONUSU New York.. Salvatore’un şehri.. ve diğer mafya ailelerinden birileri izinsiz giremez, girmemeli.!! Çünkü sonuçları çok ağır.! Ta kii Milene ile karşılaşana kadar.! Milene, mafya hayatından uzaklaşmak istediği için başka bir şehirde hemşirelik yapıyor ve hastanenin otoparkında bir kadına doğum yaptırmak zorunda, şans eseri Salvatore da orda bulunuyor ve Milene’ye ilk görüşte bağlanıyor. Sonrasında “tesadüfi” karşılaşmalar yaşattırıyor ve aralarında bir çekim olduğu anda bir çatışma yaşanıyor. Salvatore ise Milene ile görüldüğü için onun da hayatının tehlikede olduğunu düşünüp, şehrine izinsiz girdiğinden bunun karşılığının “anlaşmalı evlilik” olduğunu dile getiriyor. Tabi bunu Milene en çok onun yanında güvende olacağı için yapıyor.! ♡ YORUMUM OHHH MYYY GODD!! SERİDE ENNNN SEVDİĞİM KİTAP BU ŞUAN, ABARTISIZ Genel olarak seriyi zaten çok seviyorum, karakterler ve olaylar değişiyor ama genel kurgusu aynı aslında ve seriden beklentim de belli aslında. Bu kitapta da çok böyle wow bir durum yaşanmadı tabi ki, yine benzer olaylar FAKAT başlangıcı kitaba olan sevgimi ve beklentimi arttırdı Çünkü başta ikisi de birbirinden ~kim olduklarını bilmeden~ çok hoşlanıyorlar. Sonra tabi ki seride klasik anlaşmalı evliliğe sürükleniyor ama başta bu şekilde başlaması beni aşırı etkiledi ve bayıldımmm!!! Öncelikle, SALVATORE MÜTHİŞ DERECEDE KORUMACI, BİR ÜST SEVİYESİ ŞUAN AKLIMA GELMEDİ MESELA AHAHJAJAJA Salvatore’un iç düşüncelerini çok sevdim, hem eğlendim hemde bu kadarını da nasıl düşünürsün be adam dedim hep ahahahha ya inanılmaz biri, artık Salvatore istiyorum!!!! Ahahaha Ve ve ve sonunda seride şu kadın karakteri de çok seviyorum dediğim biri oldu, MİLENE Yani seride Nina ve Bianca’yı da seviyorum ama seviyorum işte ahskskssjjss ama Milenee Gerçekten ona çok güldüm, iç sesi mükemmeldi sjsksksksk sürekli küfür ediyordu ve beklemediğim anda gelince gülme krizine girdim sksksksksl Salvatore’a olan hislerinin de doğru ilerlediğini düşünüyorum ve daha ne diyebilirim kii!! ( not: KEDİNİN GÖZÜNDEN BİR BÖLÜM VAR!!!! KEDİNİNNNNN AHAHAHAJAJAJA ve o kadar komik anlatıyor ki çok güldüm, Salvatore için şey diyor “kötü olan insanımı çaldı” YA AJSKSKSKKSKAKAKAKAKKA) Kesinlikle favorimm!!!!
Çalıntı DokunuşlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 20241,342 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.