·312 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2024 16:20 Bugünlerde canım polisiye/gerilim çekiyordu ve bu kitap dikkatimi çekti. Ama maalesef tırt bir kitap çıktı. Katili en başından tahmin ettim ve kitabın ortalarında katil söylendi. Bunun dışında heyecan verici bir olay olmadı. Sonuna kadar bir umut bekledim ama olmayınca olmuyor.
Okunması olsun, kurgusu olsun çok basitti. O yüzden hızlıca bitirdim ama sadece okumak için okudum. Kısa bir kitap olmasına rağmen bana çok uzun geldi. Adından da anlaşılacağı üzere kızını öldüren katile yıllar sonra bile kin güden, adeta intikam ateşiyle yanıp tutuşan annenin mektuplarını okuyoruz. Bütün cevapları sonunda öğrendik ama bu kadar beklemeye gerek var mıydı bilmiyorum. Tavsiye etmiyorum, ben beğenmedim.