Selammm.
6/10
·368 syf.··
2024 65. kitabı
Düşünüyorum kitaba yorum yazsam mı?? Sonra diyorum amann kalas Tristan için değmez. Kitap hakkında bilmeniz gereken adamın sesi viski ve günah tadıyor, birde konuşmayı pek sevmiyor. Kitabın içinde bir yerlerde kaçırılan kızlar diye bir konu var ama iki kitabdır birşey göremedik. Bu spoi ola bilir ama yazmasam olmaz Allah aşkına koskocaman mafya babalarını bir dakkada nede kolay öldürdünüz. Ucuza getirilmiş mafya filmi gibi oldu he. Dante bebeğimi okumak için çok heyecanlıyım. Umarım o konuşmayı biliyordur :)))
AzrailRuNyx · Martı Yayınları · 2024834 okunma
·
1.209 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hahahah viski ve günah kısmına çok katılıyorım.Konuşma kısmına da koptum😂
Xarıbülbül
Gönderi Sahibi
Smy hiç olmazsa bildiyimiz birşey olsada kafamızda canlansa 🤣
Ben 8 versemde cok haklı yorum olmuş, görmezdem gelmişim ben 😂😂😂😂
Xarıbülbül
Gönderi Sahibi
Ya Tristan beni çıldırttı 🤣