Düşünüyorum kitaba yorum yazsam mı?? Sonra diyorum amann kalas Tristan için değmez. Kitap hakkında bilmeniz gereken adamın sesi viski ve günah tadıyor, birde konuşmayı pek sevmiyor. Kitabın içinde bir yerlerde kaçırılan kızlar diye bir konu var ama iki kitabdır birşey göremedik.
Bu spoi ola bilir ama yazmasam olmaz Allah aşkına koskocaman mafya babalarını bir dakkada nede kolay öldürdünüz. Ucuza getirilmiş mafya filmi gibi oldu he.
Dante bebeğimi okumak için çok heyecanlıyım. Umarım o konuşmayı biliyordur :)))