Yazıldığı dönemin güncel ve hassas konularını öykülerine konu etmekten, yazmaktan kaçınmayan; insanın insanla temas edebildiği ve iyiliğin göz ardı edilmediği, kötülüğün baş tacı edilmediği öykülerin olduğu, gerek anlatıcı dili gerekse düşünceleri ile farklı bir bakış açısını da kazandıran harika bir öykü kitabı. Ayşegül Genç methedilmeye gerek duyulmayacak bir yazar zaten, bu kitabındaki her öyküsüne bayıldım diyemeyeceğim ancak içlerindeki bazı öyküleri de okuma sürecini kıymetli kıldı.
Tavsiyedir.