·107 syf.····Okunma: 03 Eylül 2024 00:00 İyi bir roman olduğunu düşünmüyorum. Yorumlarda çok övüldüğünü görünce alıp okuyayım dedim ama bence haketmiyor. Mantık hataları var. Bütün kasabanın cinayeti bilip ikizleri kimsenin zapt ermeyi akıl veya cesaret edememesi mi, albayın böyle ciddi bir durumu umursamaması mı, Santiago resmen öldürülsün diye tüm rastlantıların bir arada gerçekleşmesi mi? Santiago suçlu mu değil mi o bile belli değil, açıklığa kavuşmuyor. Sadece olası bir suçlamayla öldürülüyor ve üstü kapanıyor. Ayrıca olayları da yazar çok kopuk anlatıyor, neyi anlattığını bulmak için iki üç kere ileri-geri yaptım bulmaca çözer gibi. Tavsiye etmem, çok daha iyi kitaplar var yazılmış.