·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ağustos 2024 22:33 Her ne kadar başlarda Kumru'nun "Sen daha iyilerine layıksın"larına sinir olsam da, karakterlerin hak ettikleri sonu yaşamaları beni sevindirdi. Kitap daha güzel anlatılabilirdi bence, karakterlerin iç bunalımlarına bu kadar çok yer ayrılmasaydı, ben daha fazla bulmaca çözmelerini isterdim. Diğer kitaptan çok daha başarılı buldum bunu. Ancak Kumru'yu kitabın içine girip boğasım geldi çoğu zaman. Her ne kadar gıcık bir karakter olsa da ben Batı'yı, Kumru'dan daha fazla sevdim. En sevmediğim karakterler Pelda ve Kumru'ydu kesinlikle. Her sahnelerini sinir krizi geçirerek okudum, ikisi de birbirinden beter...
İlk kitapta yaşananlardan sonra Enkaz Altındakiler yayınının yapımcısının, bizim beşli ile iletişime geçmesi ve onları daha sağlam yapılacak olan yarışmaya davet etmesiyle başlıyor hikâye. Yarım kalan yarışmayı tamamlamak isteyen beşli, aralarına katılan üç kişiyle beraber yarışma alanına gidiyor ve her şey tekrardan başlıyor. Bu sefer gerçekten de tüm dünyada yayınlanan bir program oluyor ve kazanmak için tüm evleri geçerek kapıya ulaşmaya çalışıyorlar. Her evde birer bulmaca çözerek evlerden çıkmak için şifreyi bulmaya çalışıyorlar. Bu esnada yaşanan içsel olaylar, kıskançlıklar, yalanlar ve kavgalar olayları daha da ilginç hâle getiriyor. Bakalım tüm dünyanın aynı anda oynadığı bu oyunu, birinci olarak bitirebilecekler mi?..
Keyifli okumalar dilerim...