·137 syf.····Okunma: 10 Ekim 2012 00:00 Ortaokul edebiyat öğretmenimin tavsiyesiyle okuduğum,çok beğendiğim,hayata bakışımı değiştiren bir kitaptı.Üstünden yıllar geçmesine rağmen arada açıp okurum.Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.