·200 syf.····Okunma: 05 Eylül 2024 00:00 "kendimizi savunmak için başvurduğumuz her darbe kendi suratımıza iner."
yalnızlığın tokadını kendim de yediğim bi dönemde iyi ki tekrardan okudum. garip bi şekilde kendimle bağdaştırdığım, içselleştirdiğim bi kitap demian. arada sırada hep aklıma gelir.
özellikle en sevdiğim kısımlardan biri:
"nerede, neredeydi şimdi? ne düşünüyor, ne hissediyordu? bir cennette miydi, yoksa bir cehennemde mi?"