Kötü bir kitap değildi ama boş hissettirdi. Hiç bir duygu geçemedi bana ne yazık ki. Öylesine bir slow burn okumuş gibiyim.
Kızımızın acıları zorlama geldi, beyimizin etik değerleri zorlama geldi. Yaş farkı hiç hissedilmemişken bu kadar sorun etmeleri de kitabı uzatmış sadece.
Bilemiyorum sanki bomboş bir kitap okudum. Kötü değildi ama iyi de sayılmaz, hele de ilk kitaba kıyasla. Çerezlik bir şeyler arayanlara tavsiye ederim. Şimdiden keyifle okumanızı dilerim. Kalbin En Karanlık Köşesi