Sadece anlamaya çalışarak okudum..buradaki yorumların aksine karaktere kızmadım, onu yadırgamadım, yargılamadım..aslında kitap karakterleri bunlar için değildir.. anlamaya çalıştım ve anladım da sanırım.. bazı insanlar böyledir, köklerini çocuklukta barındıran bu tür durumları aşmak zordur..
Hislerini çok güzel betimlemis. "Toplum" la ilgili düşüncelerini çok beğendim.. kişinin sahteliği, anlaşılmazlığı, ikiyüzlülüğü onu hep rahatsız ediyor..çoğu insan neden bu durumu sorgulayıp rahatsız olmuyor, şu an bunu düşünüyorum...