Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 03 Eylül 2024 19:46 İlk kez Gülseren Budayıcıoğlu'nun bir kitabını okudum. Kırmızı odasında misafir ettiği danışanları ile gerçekleştirdiği seanslardan kesitleri anlatmış kitabında, yazar. Danışanlarının çoğunu kadınlar oluşturuyor. Hikayelerin ortak noktası ise sevgisizlik ve kadına uygulanan her türlü şiddet. Kadınların güçlü olmasını istemeyen bazı unsurların kendilerini erkek olarak tanımlamaları çok komik bir durum. Kadınlar var oldukça daha güçlü olacaklar, özgürlükleri için cabalayacaklar ve bunu kabul etmek istemeyen zavallılar kudurmaya devam edecekler...