Kitabı bir günde bitirdim ancak sırf bitirmek içindi. O kadar da beğendim diyemem bana göre oldukça "pointless" bir eser. Tabii benim anlayamadığım noktalar da olabilir ancak genel olarak düşüncem bu yönde. Sanırım tavsiye edebileceğim bir eser değil.