Peyami Safa okumayı çok sevdiğim yazarların başında. Bu kitabı da keşke unutup unutup okusam dediklerimden. Ne yazık ki çoğunlukla isteklerimizden nasıl pişman olduğumuzu, hiçbir şeyin hayalimizde ki gibi olmayacağını anlatan bir roman. Mutlaka okunmalı..