·307 syf.····Okunma: 06 Eylül 2024 20:58 Şu kitabı okumaya başladım başlayalı başıma gelmeyen kalmadı. Hepsi geçti ama çok şükür. Çok keyif aldım kitaptan ayrıca. Şöyle ki, kendimizde olmayanı dışarıda aramak yerine, içeriden çıkarmak için çok güzel yollar sunuyor. Yetersiz, beceriksiz ya da yeteneksiz vs değil hiç kimse. Olay kendimize nasıl baktığımızda bitiyor. Kendini sevme mevzunu asla es geçmeyin dostlar. Es geçtiğinizde size hiç yakışmayan insanlar hayatınıza girip onu darmadağın edebiliyor yoksa. Bu arada Ceren Sungur hocaya selam olsun. Kitabı onun Tarih Obası yayınında dinlemiştim ilk. Hakkı varmış.