Her şeye rağmen insanın kalbinin derinliklerinde saklı kalmış hisleri gün yüzüne çıkarıp, bize tekrar aynı duyguları yaşatabilen bir adam Ahmet Batman. Belki de bu yüzden Türk halkı kendisini çok seviyor. Daha önce hiç kitap okuduğunu görmediğim insanların elinde Ahmet Batman’ı görüp mutlu oluyorum. Yani sadece bir yazarın kitaplarında bağlı kalmak da güzel bir şey değil ama en azından insanlar onun sayesinde kitap okuyor.
Bu arada, değinmeden geçemeyeceğim bir nokta olarak, kitabın başındaki Oğuz Atay alıntısı da beni kalbimden vurduğu için “Korkma Kalbim,” dedim kitaba başlarken, “güzel bir kitaba benziyor bu.”