9/10
·356 syf.··
Beğendi
·
2017 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2017 23:51
Orhan Pamuk bu kitabında İstanbul' u anlatırken aslında kendini, kendini anlatırken İstanbul'u anlatmış. Çoçukluk yıllarındaki İstanbul'un havasını sokaklarını boğaz manzaralarını anlatirken şehrin onda yarattığı duyguları bir şehrin bir insan üzerine olan etkisini ancak bu kadar güzel anlatabilir bir yazar. Kitabı okurken özellikle Ara Güler gibi bir ustanın fotoğraflarıyla bir taraftan İstanbul'u sanki yazar ile geziyormus hissine kapıldım. Ayrıca Orhan Pamuk'un kendi ile ilgili yaptığı ic hesaplasmaları, ruh halini ve aile yasanti ile ilgili samimi düsünceleri bu kadar akıcı bir şekilde yansıtması Nobel odulunu gercekten hak ettiginin onemli bir gostergesi olmuş. İstanbul'un 1950-2000 li dönemlerini ve Orhan Pamuk un yasantısını merak edenler icin cok guzel bir kitap iyi okumalar
İstanbulOrhan Pamuk · İletişim Yayınları · 20082,138 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.