D.D
Çoğu insan çıplaklığı ve aldatmayı özgürce bular olmuş ben ise tam tersini kapanmayı ve sadık olmayı savunuyorum benimkisi neden özgürce gelmiyor bazılarına?
·1 alıntı·
71 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu asrın anlatanı bitap dinleyeni bitap İlim yoksa bilim(!) var elde kalınca bir kitap Bir de insanlık edebden ediyorsa içtinap Ahirinde dünyanın Kahhar olan eder hitap
Ana sütü gibi ak olanları, Ana Bir de kelimeleri kirlettik, yıkıldı mana Şimdi kim yardım eder bana Ya Rabbena Ya Rabbena
Deniz Derya
Gönderi Sahibi
Göz kapaklarıda kapanmaya dahildir. ;)