Puan vermedi·368 syf.····Okunma: 06 Eylül 2024 01:50 Giriş kitabı için akıcı ve hoştu. Beni tek rahatsız eden Olivia'nın sürekli : " ben beceriksizim , elimden hiç bişey gelmiyor" deyip durmalarıydı ki bu bütün kitap boyunca oldu. Bu kadar özgüvensiz kadın karakterleri sevemiyorum malesef. Umarım serinin diğer kitaplarında karakterleri daha çok benimseyebilirim.