Birçok fantastik kitap okuyan bir insan olarak o neydi öyle ya. Çok severek hatta iki kere okudum diyebilirim. Kitap ejderhalar, ejderhaların büyü güçlerini kullanan biniciler ile alakalı. İsteyen kişiler binicilik için okula başvurabiliyor ve binici olmak için birçok zorlukla mücadele etmelerinin dışında ejderhanın da binici olmak isteyen kişiyi seçmesi gerekiyor. Kitapta bolca aşk görebilirsiniz. Hiç sıkılmadan okunan çok akıcı bir roman. Özellikle kitaptaki kadın karakterin zeki ve cesur olması beni çok etkiledi. Karakterlerin dozunda tavır ve tepkileri güzeldi. Ben hiç bırakamadan 1 günde bitirmiştim. Çok çok tavsiye ederim.