·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2024 11:59 Yazarın okuduğum ikinci kitabı oluyor. Tarzını, dilini ve anlatımını sevdim. Ama iki kitapta da hep hüzünlü bir sonla bitti kitaplar. Sanırım her kitabı böyle, bilemiyorum.
Kitabın konusuna gelecek olursak. Kumar masasında tanışan ve uzun zamandır birlikte olan birkaç kadının hayat hikayeleri anlatılıyor. Bir dönem ayrılıyorlar birbirlerinden ve 25 yıl sonra tekrar bir araya geliyorlar. Tabi aralarında birkaç eksik arkadaşla... Sürükleyici bir kitaptı. Tabi ben ilk 40-50 sayfada biraz bağlanmakta zorluk yaşadım ama sonra kendine çekti kitap. Okumak isteyenlere tavsiyemdir...