8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2024 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 08 Eylül 2024 11:59
Yazarın okuduğum ikinci kitabı oluyor. Tarzını, dilini ve anlatımını sevdim. Ama iki kitapta da hep hüzünlü bir sonla bitti kitaplar. Sanırım her kitabı böyle, bilemiyorum. Kitabın konusuna gelecek olursak. Kumar masasında tanışan ve uzun zamandır birlikte olan birkaç kadının hayat hikayeleri anlatılıyor. Bir dönem ayrılıyorlar birbirlerinden ve 25 yıl sonra tekrar bir araya geliyorlar. Tabi aralarında birkaç eksik arkadaşla... Sürükleyici bir kitaptı. Tabi ben ilk 40-50 sayfada biraz bağlanmakta zorluk yaşadım ama sonra kendine çekti kitap. Okumak isteyenlere tavsiyemdir...
Edebiyat & Roman
Kaç Yıl Geçti AradanNaşide Gökbudak · Nemesis Kitap · 2021407 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.